HOME  |  Afhandelingstermijnen

Afhandelingstermijnen

Werkwijze

Op brieven ontvangt u binnen vijf werkdagen een standaard ontvangstbevestiging.

Voor veel producten van de gemeente gelden verschillende afhandeltermijnen. In dit overzicht staan de meest voorkomende producten en de bijbehorende afhandeltermijn. Waar mogelijk worden verzoeken voor deze termijn afgehandeld. Als het niet mogelijk is binnen de gestelde termijn uw brief of aanvraag af te handelen, dan informeren wij u over de reden van de vertraging.

Product Afhandeltermijn
Afhandelingstermijnen
Algemene brieven 8 weken
Aanvraag standplaats markt 8 weken
Bezwaarschriften 12 weken na afloop van de bezwarentermijn
Aanvraag drank- en horecavergunning 8 weken
Melding klein evenement 6 dagen
Aanvraag evenementenvergunning 3 weken
Aanvraag gehandicaptenparkeerkaart 8 tot 12 weken
Aanvraag gehandicaptenparkeerplaats 8 tot 12 weken
Aanvraag parkeerontheffing blauwe zone 1 week
Meldingen openbare ruimte 5 werkdagen
Aanvraag omgevingsvergunning Reguliere aanvraag: 8 weken
Uitgebreide aanvraag: 26 weken
Vergunning gebruik openbare grond 8 weken
Top